Migrant Students’ Sense of Belonging and the Covid-19 Pandemic: Implications for Educational Inclusion

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  • Nikolett Szelei
  • Ines Devlieger
  • An Verelst
  • Caroline Spaas
  • Jervelund, Signe Smith
  • Nina Langer Primdahl
  • Skovdal, Morten
  • Marianne Opaas
  • Natalie Durbeej
  • Fatumo Osman
  • Emma Soye
  • Hilde Colpin
  • Lucia De Haene
  • Sanni Aalto
  • Reeta Kankaanpää
  • Kirsi Peltonen
  • Arnfinn J. Andersen
  • Per Kristian Hilden
  • Charles Watters
  • Ilse Derluyn
OriginalsprogEngelsk
TidsskriftSocial Inclusion
Vol/bind10
Udgave nummer2
Antal sider13
ISSN2183-2803
DOI
StatusUdgivet - 2022

ID: 299556674