Susanne Reventlow
Professor
Afdeling for Almen Medicin
Postboks 2099, Øster Farimagsgade 5 opg. Q, 1014 København K
Øster Farimagsgade 5, Bygning: 24, opg. Q
1353 København K
Danmark
Medlem af:
- 2016
- Udgivet
Analysemodeller
Reventlow, Susanne, Jensen, B. B., Grønbæk, M. & Kamper-Jørgensen, F., 2016, Forebyggende Sundhedsarbejde, 6. udgave. Jensen, B. B., Grønbæk, M. & Reventlow, S. (red.). 6 udg. Munksgaard , s. 41-48Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Forebyggende Sundhedsarbejde, 6. udgave
Grønbæk, M., Reventlow, Susanne & Jensen, B. B., 2016, 6 udg. Munksgaard . 478 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Formidling
- Udgivet
Forsøg med ændret honorering i almen praksis. Den kvalitative for-analyse
Thorsen, Thorkil & Reventlow, Susanne, 2016, København: Forskningsenheden for Almen Praksis.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Rådgivning
- Udgivet
From policy to reality: early overweight, structural barriers and the allocation of responsibility in the Danish health care system
Ditlevsen, Kia, Reventlow, Susanne & Nielsen, A. L., 2016, I: Critical Public Health. 26, 5, s. 566–577 12 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kvalitative metoder
Tjørnhøj-Thomsen, T. & Reventlow, Susanne, 2016, Forebyggende Sundhedsarbejde, 6. udgave. Jensen, B. B., Grønbæk, M. & Reventlow, S. (red.). 6 udg. Munksgaard , s. 57-72 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Kvalitative metoder
Reventlow, Susanne, 2016, Klinisk forskningsmetode – en grundbog. Jørgensen, T., Christensen, E. & Linneberg, A. (red.). Munksgaard , s. 85-102 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
Sundhedsfremme og forebyggelse, version 2.0.
Grønbæk, M., Jensen, B. B. & Reventlow, Susanne, 2016, Forebyggende Sundhedsarbejde, 6. udgave. Grønbæk, M., Reventlow, S. & Jensen, B. B. (red.). 6 udg. Munksgaard , s. 19-20 2 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Formidling
- Udgivet
The excess mortality of patients with diabetes and concurrent psychiatric illness is markedly reduced by structured personal diabetes care. A 19-year follow up of the randomized controlled study Diabetes Care in General Practice (DCGP).
Larsen, J. R., Siersma, Volkert Dirk, Davidsen, Annette Sofie, Waldorff, Frans Boch, Reventlow, Susanne & Olivarius, Niels de Fine, 2016, I: General Hospital Psychiatry. 38, s. 42-52 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The role of diagnoses, risk factors, and symptoms in the definition of multimorbidity - a systematic review
Willadsen, Tora Grauers, Køster-Rasmussen, Rasmus, Jarbøl, D., Guassora, Ann Dorrit, Waldorff, Frans Boch, Reventlow, Susanne & Olivarius, Niels de Fine, 2016, I: Scandinavian Journal of Primary Health Care. 34, 2, s. 112-121 10 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The impact of gender on the long-term morbidity and mortality of patients with type 2 diabetes receiving structured personal care: A 13-year follow-up study
Krag, M. Ø., Hasselbalch, L., Siersma, Volkert Dirk, Nielsen, Anni Brit Sternhagen, Reventlow, Susanne, Malterud, Kirsti & Olivarius, Niels de Fine, feb. 2016, I: Diabetologia. 59, 2, s. 275-285 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 922778
Flest downloads
-
332
downloads
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
292
downloads
Qualitative methods in PhD theses from general practice in Scandinavia
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
217
downloads
The potential of a self-assessment tool to identify healthcare professionals' strengths and areas in need of professional development to aid effective facilitation of group-based, person-centered diabetes education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet