Susanne Reventlow
Professor
Afdeling for Almen Medicin
Postboks 2099, Øster Farimagsgade 5 opg. Q, 1014 København K
Øster Farimagsgade 5, Bygning: 24, opg. Q
1353 København K
Danmark
Medlem af:
- Udgivet
Data capture in the prevention programs for pregnant women and children in general practice in Denmark. Poster ved 18th Nordic Congress of General Practice. Tampere, Finland, 21.-24. august.
Andersen, John Sahl, mxb897, mxb897, Kragstrup, Jakob, Nielsen, Kirsten Lykke, Nybo Andersen, Anne-Marie, Larsen, P. S., Reventlow, Susanne, Bjerrum, Lars, Ertmann, Ruth Kirk, Thomsen, J. L. & Poulsen, M., aug. 2013.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Challenging care work: General practitioners' perspectives on caring for young adults with complex psychosocial problems
Andersen, Julie Høgsgaard, Tjørnhøj-Thomsen, T., Reventlow, Susanne & Davidsen, Annette Sofie, 2021, I: Health. 25, 2, s. 214-230 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Initiating change: negotiations of subjectivity in a Danish activation programme for young adults with psychosocial problems and common mental disorders
Andersen, Julie Høgsgaard, Tjørnhøj-Thomsen, T., Reventlow, Susanne & Davidsen, Annette Sofie, 2019, I: Culture, Medicine and Psychiatry. 43, 3, s. 425-441 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Being Heard and Remembered: Young Adults' Experiences of Recognition in the Social and Health Care Systems in Denmark
Andersen, Julie Høgsgaard, Tjørnhøj-Thomsen, T., Reventlow, Susanne & Davidsen, Annette Sofie, 2021, I: Ethos. 48, 4, s. 459-476 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Accreditation in general practice in Denmark: study protocol for a cluster-randomized controlled trial
Andersen, M. K., Pedersen, L. B., Siersma, Volkert Dirk, Bro, F., Reventlow, Susanne, Søndergaard, J., Kousgaard, Marius Brostrøm & Waldorff, Frans Boch, 13 feb. 2017, I: Trials. 18, s. 1-9 9 s., 69.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Framework of Uncertainty in Medical Decision Making
Austin, L., Brodersen, John Brandt, Reventlow, Susanne & Sandøe, P. A., 2009.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Medical Decision Making for Today and for the Future: A taxonomy of Shared Medical Decisions
Austin, L., Brodersen, John Brandt, Reventlow, Susanne & Sandøe, P., nov. 2008.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
The structure of medical decisions: uncertainty, probability and risk in five common situations.
Austin, L. C., Reventlow, Susanne, Sandøe, Peter & Brodersen, John Brandt, 2013, I: Health, Risk & Society. 15, 1, s. 27-50 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Reflexivity - a strategy for a patientcentered approach in general practice
Baarts, Charlotte, Tulinius, Anne-Charlotte & Reventlow, Susanne, 2000, I: Family Practice. 17, s. 430-434 4 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Increasing the chance of dying at home: roles, tasks and approaches of general practitioners enabling palliative care: a systematic review of qualitative literature
Balasundram, S., Holm, Anne, Skov Benthien, K., Waldorff, Frans Boch, Reventlow, Susanne & Overbeck, Gritt, 2023, I: BMC Primary Care. 11 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 922778
Flest downloads
-
331
downloads
Drawing as a Facilitating Approach When Conducting Research Among Children
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
290
downloads
Qualitative methods in PhD theses from general practice in Scandinavia
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
217
downloads
The potential of a self-assessment tool to identify healthcare professionals' strengths and areas in need of professional development to aid effective facilitation of group-based, person-centered diabetes education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet